здравеите колеги имам следното питане, налага се шлаиф на колянов вал,но трябва да свалям двигателя правил сам го това на на опел надявам се и на алфа ще го направя,но ми трябва да знам дали фриона на климатика може да се спре по някакъв начин или ще истече.Също така и процедурите по свалянето с кое да започна и кое точно да сваля преди двигателя.При започване на свалянето открих че маркучат които свързва мас метарът с клапата е спукан може ли от това да е меняла обороти,пали трудно и множко да гори БЛАГОДАРЯ.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Помощ при сваляне двигател на 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ianko33 Покажи съобщениездравеите колеги имам следното питане, налага се шлаиф на колянов вал,но трябва да свалям двигателя правил сам го това на на опел надявам се и на алфа ще го направя,но ми трябва да знам дали фриона на климатика може да се спре по някакъв начин или ще истече.Също така и процедурите по свалянето с кое да започна и кое точно да сваля преди двигателя.При започване на свалянето открих че маркучат които свързва мас метарът с клапата е спукан може ли от това да е меняла обороти,пали трудно и множко да гори БЛАГОДАРЯ.
Трябва внимателно да се оглеждат и преценяват нещата. А ко вала ти не става за шлайф пусни едно лично може да се разберем нещо.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
-
А на каде е по лесно да се извади на горе или на доло и със скоростите ли е по лесно или без скорости,мислех да го свалям без скоростите но два болта създадоха голям проблем и маи ще се наложи да го свалям със скоростите.Полуоските слятам да ги сваля.Вала не знам дали ще се наложи да го сменям смятам да го закарам в сервиза на чарли в Пловдив (от тях съм доволен) и ако там кажат че не става ще пиша,но първо трябва да стигна до него,а за сега е.Сваля ли двигателя обещавам много подробен снимков матерял за всички стъпки по свалянето и отварянето му.Novachev само двигател ли имаш за сега съм сигурен че ми трябва маркуча на масметърът ако го имаш в какво састоямие е и каква му е цената.
Alfaromeo 156 1.8 TS 1998
Comment
-
А на каде е по лесно да се извади на горе или на доло и със скоростите ли е по лесно или без скорости,мислех да го свалям без скоростите но два болта създадоха голям проблем и маи ще се наложи да го свалям със скоростите.Полуоските слятам да ги сваля.Вала не знам дали ще се наложи да го сменям смятам да го закарам в сервиза на чарли в Пловдив (от тях съм доволен) и ако там кажат че не става ще пиша,но първо трябва да стигна до него,а за сега е.Сваля ли двигателя обещавам много подробен снимков матерял за всички стъпки по свалянето и отварянето му.Novachev само двигател ли имаш за сега съм сигурен че ми трябва маркуча на масметърът ако го имаш в какво састоямие е и каква му е цената.
Alfaromeo 156 1.8 TS 1998
Comment
-
Първоначално публикувано от ianko33 Покажи съобщениеА на каде е по лесно да се извади на горе или на доло и със скоростите ли е по лесно или без скорости,мислех да го свалям без скоростите но два болта създадоха голям проблем и маи ще се наложи да го свалям със скоростите.Полуоските слятам да ги сваля.Вала не знам дали ще се наложи да го сменям смятам да го закарам в сервиза на чарли в Пловдив (от тях съм доволен) и ако там кажат че не става ще пиша,но първо трябва да стигна до него,а за сега е.Сваля ли двигателя обещавам много подробен снимков матерял за всички стъпки по свалянето и отварянето му.Novachev само двигател ли имаш за сега съм сигурен че ми трябва маркуча на масметърът ако го имаш в какво састоямие е и каква му е цената.
Така или иначе ще се ремонтира двигателя незнам с какви условия разполагаш за свалянето му но те съветвам да махнеш главата . шибаните места за главата да болтовете на казанчето за хидравликата и 4-те болта дето държат пластмасовия колектор за блока. КАто изкараш главата с пластмасовия колектор се открива доста място и се работи изключително лесно. Освен това ако ти си го събираш двигателя не му мисли сваляй главата.
За ваденето нагоре не е трудно но мисля че трябва да разкашиш отпред доста работи радиатори греди и разни.
Но и в двата случая ако не махне главата при отцепването от кутия та опира в блока и трябва да се разкача кутията от тампоните иначе е зор.
И задължително след събиране на мотора центровка с пети даже ако потраква вариатора смени и семерингите на двигателя и помпата на съединителя ако е с лагер помпа ще ти се съберат повече пари но поне няма да се занимаваш повече с ремонти156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Благодаря колега ще видя кво да го правя доста ядове сабрах с него и маи ще трябва да дам 600 лв за да го свалят.Но това ще стане малко в по късен етап когато сабера около 1300-400 лв.За сега ще съм пешеходецБлагодаря ти отново за помоща
Alfaromeo 156 1.8 TS 1998
Comment
-
Първоначално публикувано от ianko33 Покажи съобщениеБлагодаря колега ще видя кво да го правя доста ядове сабрах с него и маи ще трябва да дам 600 лв за да го свалят."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment